sunnuntai 16. syyskuuta 2018

MY DAY: ENSIMMÄINEN KOULUPÄIVÄ

Mulla on ollut mielessä tehdä my day -postaus vaikka kuinka kauan. Kesäloman loppuessa totesin, että nyt olisi ihan paras sauma sellaiselle, ensimmäisenä koulupäivänä, kun monen kuukauden tauon jälkeen palaan taas normirutiineihin. Tässä siis on päivä mun mukana viime viikon tiistaina!


8.05 Herään viisi minuuttia ennen herätystä juuri tarpeeksi häiritsevään pissahätään, ja suureksi ilokseni (aistikaa vahva sarkasmi) huomaan mun menkkojen alkaneen! Siis jotenkin edellisenä iltana tätä postausta pohdiskellessani olin ihan varma, että tänään ne menkat iskee, ja niinhän siinä kävi. Vessakäynnin jälkeen kuin napin painalluksesta mun maha alkaa särkeä ja kouria ja kramppailla. Otan lääkkeen, ja painun vielä hetkeksi takaisin nukkumaan.

8.40 Uusi herätykseni soi, ja onneksi lääke ja pieni hetki unta estivät kipujen pahenemisen! Fiilis on semihyvä, mutta väsynyt, joten torkutan vielä parisenkymmentä minuuttia ja selailen kännykkää toisen vartin.


9.12 Lopulta on pakko nousta ylös sängystä. Pesen hampaat ja suoritan koko naamarutiinini. Petaan sängyn, puen päälle, ja meikkaan mussuttaen samalla aamupalapuuroani.

10.01 Tarkoitus oli lähteä tänään hyvissä ajoin, kyseessä kuitenkin eka luento kesäloman jälkeen enkä ollut ihan varma, minne olin menossa. Eipä sitä vanhoja tapoja pysty kuitenkaan noin vain rikkomaan, ja lähdin tuttuun tapaan semisti viime tippaan.


10.12 Saavutaan luentosaliin lopulta ihan tarpeeksi ajoissa. Ensimmäisenä mulla oli puheviestintää. Olin itse asiassa varasijalla tuolle kurssille, ja saavuin ensimmäiselle luennolle puhtaasti kokeilemaan onneani. Kurssi oli täynnä, mutta opettaja onneksi teki poikkeuksen ja otti mut ja muutaman muun paikalle eksyneen varasijalaisen mukaan kurssille.

11.51 Luennon jälkeen lähdetään syömään, jono on ihan käsittämättömän pitkä! Äiti soittaa, ja kertoo mun vanhan peruskoulun luota löydetystä ruumiista. Äitiin voi aina luottaa, että hän jakaa mulle kaikki mahdollisesti kiinnostavat uutiset!


12.15 Ikuisuuden kestäneen jonottamisen jälkeen meillä on lopultakin ruoka naaman edessä. Tänään ruokana oli kalapihvejä ja chilimajoneesia, ihan jees kouluruokaa. Meillä on edessä hypäri, joten syödään ihan kaikessa rauhassa ja jäädään jumittamaan pöytään vielä hetkeksi.

13.05 Törmään ulkona vanhaan lukiokaveriin, ja jäädään hetkeksi rupattelemaan. Piipahdetaan ostamassa kaverille Helsingin yliopisto -kangaskassi, ja mennään selvittämään, miten tulostaminen onnistuu yliopistolla.

13.55 Näen pikaisesti toista kaveria, annan hänelle kirjan lainaan ja vaihdetaan pari sanaa tulevan viikonlopun mökkireissusta.

14.00 Olen kerrankin hyvissä ajoin luennolla! Aiheena diskurssi ja kielioppi, toinen mun kahdesta syksyn suomen kielen kurssista.


15.39 Eka koulupäivä on done! Menen kotiin ja vain makoilen sängyllä YouTube-videoiden parissa hetken, ennen kuin vaihdan Netflixiin. Valehtelevia viettelijöitä katsellessa saan hyvin pari haalarimerkkiä ommeltua kiinni. Tässä välissä mun pitäisi todellakin syödä, mutta laiskuuksissani en vain jaksa.

18.04 Aika lähteä bänditunnille! Kiiruhdan ovesta ulos, ja ehdin juuri ja juuri bussiin.

18.25 Olen hyvissä ajoin musaopistolla, ja löydän aulasta jaossa olevan Amis-lehden (tästä lisää myöhemmin)! Nappaan mukaan pari kappaletta, ja siirryn bändiluokkaan.

19.38 Teoriatunnin kulutan ensin kuvien muokkaamiseen tätä postausta varten, ja sitten laulustemmojen kehittelyyn soittamamme biisin kertosäkeeseen. Ihan parasta tehdä jotain hyödyllistä ja aiheeseen liittyvää, mutta kuitenkin samalla vältellä niitä varsinaisia teoriatehtäviä!

20.50 Teoriatunnin jälkeen piipahdan kotimatkalla Lidlissä ruokaostoksilla, kotona kun ei tunnu olevan aineksia kokonaiseen ateriaan.


21.20 Vihdoinkin kotona, ja nälissäni, onhan viimeisestä kunnon ateriasta melkein yhdeksän tuntia! Kokkaan feta-pinaattipastaa Revontulipalon ohjeella jo toista kertaa, ja syön tuijotellen Netflixistä Valehtelevia viettelijöitä. Mulla on toinen katsomiskerta menossa ja oon taas ihan jäänyt koukkuun tähän sarjaan, nyt oon taas jo viimeisessä kaudessa!

22.30 Suljen telkkarin, ja selailen kännykkää, kun en jaksa nousta ylös ja varsinaisesti valmistautua nukkumaanmenoon. Pesen naaman ja otan lääkkeen. Menkkakivut pysyivät aamuisen lääkkeen ansiosta täysin poissa koko päivän, mutta ei yhtään huvita yöllä tai aamulla herätä taas piinaaviin kipuihin, joten ennakoin. Menen sänkyyn ja vielä selailen kännykkää tovin.


23.55 Tovi ehkä vähän venähti. Pieni flunssanpoikanen on muhimassa (tätä kirjoittaessa saman viikon torstaina on se jo täysin päällä, olo on ihan kuollut!), joten nousen vielä hakemaan nenäliinan lipaston laatikosta, ja painun nukkumaan.

Mitäs tykkäsitte tän tyylisestä postauksesta? Kiinnostaisiko lukea tällaisia lisääkin tulevaisuudessa?

Ihanaa uutta viikkoa teille kaikille <3

Liity lukijaksi tästä!
Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), vlogi-YouTubessamusa-YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti