sunnuntai 26. elokuuta 2018

Parhaat rusettishortsit ikinä



Mä en ole varmaan muutamaan vuoteen käyttänyt shortseja. Mulla ei vaan ole ollut sopivaa paria kaapissa, ja kesän lämpimät päivät on menty lähinnä hameilla. Kesäisin aina välillä oon kaivannut shortseja ikään kuin farkkujen korvikkeeksi lämpimille päiville, kun ei tee samalla lailla mieli käyttää hameita. Aiemmin kesällä kuitenkin repäisin sillä paljon puhutulla H&M-yllätysshoppailureissulla, ja ostin kahdet!

Tällaisia shortseja olin katsellut ihmisillä ja kuvissa vaikka kuinka kauan, ja musta ne olivat aivan törkeän suloiset! H&M:ssä löysin nämä tarjouksesta, ja sovittaessa tiesin suorilta, että nämä lähtevät mukaan. Tarjouksessakin maksoivat vielä 15 euroa, mutta ihan sikahyvä hintahan tuo oli verrattuna siihen normaaliin kahteenviiteen tai kolmeenkymmeneen. Lisäksi näille ehti jo tulla ihan mukavasti käyttöä, ja varmasti tulee lisää tulevina vuosina!


Tietenkin ihanin yksityiskohta näissä shortseissa on tuo suloinen rusetti edessä (jonka jopa opin tekemään oikeasti siististi suoraan!), mutta mun lemppari on kuitenkin ehkä näiden superkorkea vyötärö. Kun mä pari vuotta sitten tajusin, miten paljon paremmin korkeavyötäröiset alaosat mulle istuvat, en ole enää muita kokeillutkaan. Mun on monesti ollut vaikeaa löytää mun makuun riittävän korkeita housuja, jotka peittäisivät navankin kunnolla, mutta nää shortsit ovat oikein ekstrakorkeat! Rakastan <3

Shortsit H&M | T-paita Primark | Kengät Toms | Aurinkolasit Stradivarius

Nämä kuvat on muuten heinäkuun lopulta, samalta illalta kun oltiin menossa Tervasaareen katselemaan punaista kuuta (josta lopulta nähtiinkin ihan hyvä vilkaisu!), ja nämä on otettu kymmenen aikaan illalla! Tätä mä rakastan Suomen kesässä, valoa ennen kaikkea! Onneksi valoisuutta jatkuu vielä syyskuunkin puolella, vaikka nyt jo pitää illalla pitää valoja päällä ainakin mun kotona. Ja näissä kuvissa näkyy muuten ihan sikahyvin mun rusketus! En muista, milloin olisin viimeksi kesän aikana ruskettunut näin hyvin, ihan parasta. Vaikka osa tosta varmaan on jo kulunut pois, kun oon ollu vaan sisällä, haha :D


Tuntuu että oon tätä ehtinyt jo hehkuttaa, mutta mulla on muutenkin ollut aivan ihana kesä. Selasin juuki kännykästä kuvia, ja taas muistui kaikki ihanat hetket viime kuukausilta! Vielä en kuitenkaan aio lopullisia kesäfiiliksiä blogiin paketoida, koska olen vakaasti sitä mieltä, että vielä on kesää jäljellä ja tahdon esimerkiksi vielä ehtiä mökillä käväistä. Mutta ehkä se on ihan ok myös pikkuhiljaa todeta, että pian palataan sinne kouluun ja piiiikkuhiljaa otetaan syksy vastaan. Mutta yhhh ei puhuta enempää tuollaisia, kesäkesäkesä!

Eilen oli mun rakkaan kummipoikani kastepäivä, ja oli aivan ihana päivä! Mini oli niin suloinen ja kaikki juhlallisuudet ja vietot meni hyvin, ja nyt meillä on uusi pieni ortodoksi perheessä <3 Ihana kyllä nähdä, millainen ihana iso pieni ihminen hänestä vielä kasvaa.

Liity lukijaksi tästä!
Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), vlogi-YouTubessamusa-YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari)

4 kommenttia:

  1. Oi, nuo shortsit istuu sulle niin hyvin! Ostin itekkin just nuo samaiset shortsit muutama kuukausi sitte ja vitsit, niiin rakkautta koko shortsit! :-D Just niin ihanan korkeet, joustavat ja tuo rusetti on kiva yksityiskohta. :)

    VastaaPoista
  2. Vauu! Nuo shortsit sopii sulle tosi hyvin <3 Ihanat kuvat myöskin :)

    VastaaPoista