lauantai 18. elokuuta 2018

Päivämatka-asu vuoden takaa


Tuliko kenellekään näistä kuvista déjà vu -fiilis, että vitsi kun näyttää tutulta? Ok ehkä mä vaan kuvittelen, joko huomasitte heti tai sitten ette huomanneet mitään ihmeellistä. Nämä asukuvat ovat meidän yli vuoden takaiselta Rochesterin-reissulta, samasta sessiosta mistä tuo mun bannerikin on kotoisin. Kyllä, yli vuoden nää kuvat ovat tuolla odottaneet (muokattuina) julkaisuaan, mutta se on vaan jäänyt. Mutta hei, parempi myöhään kuin ei milloinkaan, tämä mekko on edelleen lemppari, ja Salty on vaan suloisin koira ikinä.

Tää mekko on siis kotoisin Brick Lane Marketilta Lontoosta, samasta kojusta mistä ostin aivan liian monta samantyylistä mekkoa eri kuoseilla. Nämä mekot ovat ihan mun lemppareita, muuntuvat juhlaan ja arkeen, ja maksoivat kymmenen puntaa kappaleelta. Muut haalimani yksilöt ovat hihattomia, ja tämä nyt päällä näkyvä yksilö on ainoa t-paitamallinen!

Kengät ovat Primark-löytö, ja melkein samanlaiset multa löytyy armeijanvihreinä. Ehkä paras mätsi tämän mekon kanssa eivät nämä kengät ole, mutta mulla taisi Lontoossa olla tilanpuutteen takia ehkä kahdet kengät, ja nämä olivat ne paremmat päiväreissulle. 

Mekko Brick Lane Market 
Kengät Primark
Koira lainassa

Nämä mekot ovat joka tapauksessa ihan lemppareita, ja mulla todellakin on näitä mun kaapissa varmaan viisi tai kuusi kappaletta, kaikki muut värikkäämpiä kuin tämä valkoinen. Mä vaan ihastuin tämän malliin ja kaikkiin ihaniin kuoseihin niin täysin, että aina oli pakko mennä takaisin ostamaan mekko tai pari lisää, haha! Ja ihan hullua katsoa, miten violetit mun hiukset tuolloin todella olivat, pelkän hopeashampoon voimasta! Tykkään kyllä tuosta sävystä ihan sikana, se vaan tarttuu mun hiuksiin tosi epätasaisesti, nyyh.

Mulla on useammatkin asukuvat odottamassa julkaisuaan, yritän nyt vähän niihin panostaa taas vaihteeksi, haha! Ja onneksi kesää vielä on jäljellä, ja syksylläkin tarkenee kuvailemaan, talvi kun tuttuun tapaan on vähän hiljaisempaa asukuva-aikaa!

Ihanaa lauantai-iltaa, ystävät! <3

Liity lukijaksi tästä!
Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), vlogi-YouTubessamusa-YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari)


2 kommenttia:

  1. Hih tää asu on niiiiin suloinen, samoin kuin tuo sun karvakaveri ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos <3 ja Seppo on kyl ihanin hauva ikinä, vaikka haiskin vähän kananmunalle 😂

      Poista