sunnuntai 26. helmikuuta 2017

Uusia Nyx-ihanuuksia


Kävin keskiviikkona töiden jälkeen pikaisella visiitillä Nyxin pisteellä Stockalla. Mä oon jo monta kuukautta himoinnut uuden Cosmic Metals -sarjan Speed of Light -huulipunaa, mutta aina ne ovat olleet loppu. Nyt niitä kuitenkin kerrankin oli hyllyssä, joten totta kai sellainen vihdoinkin tarttui mukaan! Mä siinä sitten vähän innostuin, ja ostin myös uuden peitevoiteen vanhan Fit Me:ni vedellessä viimesiään, kulmakynän Anastasian Brow Definerini kaveriksi, ja superihanan Turnt Up -huulipunan ihanan tummanvioletin sävyssä Dahlia. Mä olen tällaista oikeasti todella tummaa liilaa huulipunaa etsinyt pitkään, ja tämä sävy on kyllä aivan ihana, ylläolevassa kuvassa onkin se päässyt käyttöön. Kaupan päälle sain vielä kanta-asiakastarjouksena ripsivärin, joka ei kunnon testiin olekaan vielä päässyt.

Mulla on kertynyt näitä Nyxin meikkejä (ja meikkivarastoa muutenkin) ihan kiitettävästi, kiinnostaisiko teitä lukea jonkun näkönen esittely niistä? Vaikka ennen en ole merkkiuskollinen ollutkaan, kyllä Nyx nykyään laatunsa, maineensa ja hintatasonsa ansiosta saa mun kiinnostuksen ja innon heräämään ihan uudella tavalla! 

Vielä on teillä muuten pari tuntia aikaa osallistua mun Linkkaa somesi -postaukseen! Paljon on blogeja jo osallistunut, joten olisi supermahtavaa saada vaikka pari YouTube-kanavaa tai Ask.fm:ää mukaan!

Seuraa FacebookissaInstagramissa (sannalovesfood), YouTubessaAsk.fm:ssä ja Snapchatissa (sannapannari)

2 kommenttia:

  1. Kiinostais lukee♥ Ite oon ihastunu nyxin tuotteisiin siis siinä suhteessa mitä oon muilta tästä tuotteesta kuullu. Vielä en oo päässy ite kokeilemaan, sillä raha on ny menny muuhun ku meikkeihin. Jospa ens kuussa jäis vähä ylimääräistä et pääsis meikkiostoksille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa että kiinnostaa! Joo ja näihin ei onneksi niin kovasti rahaa saakaan uppoamaan, ihania huulipunaa saa jo kuudella eurolla, ja mun lempparit Liquid Suede Creme Lipstickit vaan kympin!

      Poista