maanantai 27. helmikuuta 2017

Kurkistus Narniaan 39: Mustavalkoisuutta ja istuvia housuja

Paita GinaTricot / Housut Monki Oki/ Toppi Hollister / Huulipuna Thaimaasta

Hepsankeikkaa ja uutta asupostausta kehiin! En ookaan asukuvia teille jakanut sitten lokakuun, talvi kun vähän tuppaa rajottamaan kuvausolosuhteiden ja vaatevaihtoehtojen suhteen. Nyt on kuitenkin ihana taas päästä tässäkin kehiin. Mulla on hirveästi ollut syksyn ja talven mittaan asuja, joita oisin halunnut teille esitellä, ei kai vielä ole liian myöhäistä viininpunaisille syksylöydöille eihän?

Mä olen aina karttanut Ginatricotia ja pitänyt sitä kauppana, josta ei löydy mitään mitä mä haluaisin päälleni pistää. On sieltä vuosien mittaan kuitenkin tullut muutama ostos tehtyä, ja tämä näiden kuvien paita on niistä ensimmäisiä. Seiskalla kun oltiin luokan kanssa lähdössä Ranskaan, meidän opettajamme painotti, miten muka olisi hirmuisen tärkeää olla ohut valkoinen paita mukana suojaamassa auringolta. En mä tätä tainnut siellä pitää, eikä muutenkaan ole ihan hirveästi käyttöä saanut, mutta välillä se kuitenkin eksyy päälle. Ja onhan se ihan hauska, sivujen halkiot saa mut näyttämään kurvikkaammalta, ja ehkä tulee vähän taiteilijamainen oli tämä päällä. Pinkki halpisthaikkuhuulipuna piristää mukavasti mustavalkoista asua!

Ja nuo housut. Voitteko kuvitella, pitkällisen etsinnän jälkeen minä vihdoin löysin itselleni housut, jotka täsmäävät hakukriteereihini! Ne ovat mustat, oikeasti korkeavyötäröiset niin, että peittävät navankin ihan kunnolla eikä vähän puoliteholla niin kuin esimerkiksi Ginan Mollyt tekevät. Nää myös joustaa ihan kunnolla, sovituskopissa tein jo kyykkyjä ja hämmästelin, miten ei ollut mitään ongelmaa, vaikka oli mukamas farkut jalassa. Lisäksi nää maksoivat vaan kolmekymppiä, siinä missä mun kakkosvaihtoehto Bikbokin superkorkeavyötäröiset olisivat maksaneet 65 euroa. Mä en ole ikinä ennen ostanut mitään Monkista, mutta näihin olen ainakin näin kahden viikon käytön jälkeen äärimmäisen tyytyväinen!

Mulla on ollut tänään äärimmäisen väsynyt päivä, kun tällä tuli nukuttua tuurilla ehkä viisi tuntia pätkissä, ja kahdeksalta piti olla jo töissä. Onneksi mun työt on suhteellisen rentoa ja pääsin välissä nukkumaan päikkäritkin mun ihanissa muumilakanoissa. Kohta suuntaan pizzapaikan kautta murun luo ja aikaisin nukkumaan, ehkä huomenna oon vähemmän zombie! Ihanaa viikkoa nyt kuitenkin teille kaikille ❤

8 kommenttia:

  1. Kiva tyyli ja asukokonaisuus. Oikeiden housujen löytyminen on vaikeaa. Onneks on yhdet mutta niitä voi vain käyttää kesällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo näitä sainkin metsästää oikein toden teolla! Mulla on nyt ollut täällä alla vaan ihan ohuet sukkikset, ei viitsi uusia housuja venyttää muodottomiksi :)

      Poista
  2. Tosi ihana asu ja ihania kuvia, niin rentoja ja pirteitä!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista