keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Lahjat typysiltäni


Tätä syntymäpäivälahjapostausta onkin jo jonkin aikaa odoteltu ja multa tultu kyselemäänkin. Tänään sain vihdoin lahjat kuvattua, ja pääsin postausta vihdoin kirjoittamaan! Meillä oli siis sunnuntaina DREESH juhlimassa mun synttäreitä. Ainoa suunniteltu ohjelmanumero oli tosiaan syöminen, ruokana oli lasagnea, kaverina salaattia, raejuustoa ja itsetehtyä patonkia. Naposteltavana sipsiä, nachoja ja kurkkutikkuja, joita dipattiin guacamoleen, tsatsikiin ja ananassalsaan. Synttäreihin toki kuuluu kakkua, tällä kertaa mutakakkua, jonka ikävä kyllä aikaiset lähtijät Ella ja Denise missasivat. Onginnan sijaan katsoimme Sinkkuelämää, ja kivaa oli! Ja nyt niihin lahjoihin:


Ronjan lahja koostui mun käsittääkseni lähinnä hänen kotoaan löytämistään tavaroista (niin kuin viime vuonnakin xd), mutta mua se ei haitannut! Hienosti koristellustapeltirasiasta löytyi luomiväriä, huulukiiltoa, kynsilakkaa, kynsitarroja, meikinpoistoaine, hopeashampoota ja totta kai sen kaveriksi kumihanskat, sekä muuta blogiin sopimatonta tavaraa. Yhtä kaikki ihan kelvollista kamaa, kiitos!



Ellan ja Denisen lahja oli ihanan persoonallinen, jos Tiger-kamoista voi niin sanoa. Suloisen pehmohirven alta löytyi termosmuki, jolle tulee todella tarpeeseen näin talvella, ja kanelilla ja appelsiinilla maustetut kaakaopussit! Kuulostaa tosi oudolta, katsotaan uskallanko maistaa ;) Mahtava lahja tytöiltä ♥


Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä Hilpin ja Erikan lahja. Heti päällimmäisenä (ihanan pinkin meikkilaukun sisällä) oli suoraan mun toivelistalta mun haaveissa kauan ollut kultainen eyeliner! Tätä hehkutinkin jo aikaisemmin, mutta aaah :D Lisäksi pussukasta löytyi suklaata (ofc) ja kasvonaamio.

Vielä on Villen kanssa yhteissynttärit juhlimatta, ja sitten voin rauhassa elää seitsemäntoistavuotiaan elämääni vielä vajaa vuoden. Mitä sen jälkeen tapahtuu, en halua edes ajatella. En halua aikuistua, mä olen lapsi ja haluan olla lapsi ikuisesti. Joku päivä tulee kunnon angstipostaus kamalaa vauhtia lähestyvästä kahdeksantoistavuotissyntymäpäivästä ja sen mukanaan tuomista asioista. Mutta niin kuin viimeksi tuossa ruotsin tunnilla pohdin, aikuisuus ei ole ikäsidonnaista. Aikuisuus on mielentila. Eikä musta tule koskaan aikuista.


2 kommenttia: