maanantai 20. elokuuta 2018

Tänään koitti lopulta se päivä


...kun vedin aamulla kesätauon jälkeen farkut jalkaan. Mä olen niin nauttinut pitkästä, kuumasta kesästä, hameista ja hulmuavista kesähousuista, ja tahdoin lykätä farkkuihin palaamista niin pitkään kuin vain mahdollista, ennen kuin taas tulee kulutettua samoja pareja päivittäin seuraavat kymmenen kuukautta. Tänään lopulta mittari kuitenkin näytti seitsemäätoista astetta vielä puolenpäivän jälkeenkin, ja loppupäiväksi oltiin luvattu sadetta (tietenkin juuri sille päivälle, kun olin väsännyt itselleni kiharat), joten eipä mulle jäänyt muuta vaihtoehtoa lopulta kuin kaivaa farkut pitkästä aikaa esiin juuri järjestämästäni vaatekaapista. Toisaalta kuitenkin farkut jalassa on niin luontevaa olla, ja tuntuu ihan ihmeelliseltä ajatella, että mitä mulla oikein on sitten ollut päälläni viimeiset puolitoista kuukautta, kun viimeksi farkut jalassa oon tainnut olla heinäkuun alkupuolella, ja silloinkin vain puolikkaan päivän.

Samalla sadekelien kunniaksi pääsin kastamaan (pun very much intended) uuden keltaisen sadetakkini! Tämä herkullisen värinen ilmestys on mua houkutellut siitä asti, kun sen jo jonkun aikaa sitten ostin, eikä siksi vesisade haitannut yhtään niin paljoa. Toki mä olen henkeen ja vereen kesäihminen, ja ihan kauhistuttaa ajatella, kuinka pitkään pitää vielä seuraavia helteitä odottaa. Onneksi tänä vuonna kesästä sai kuitenkin ihan oikeasti nauttia, ja syksy on paljon kivempi ottaa vastaan, kun on ihanat vaatekappaleet odottamassa niitä synkimpiä päiviä varten, sekä kotona lämmin viltti, kuppi kaakaota ja Netflix. Farkkujakin on suunnitelmissa ostaa ainakin pari uutta paria, niitä kun todella tulee koko syksy ja talvi kulutettua oikein urakalla.

Kumpia te olette, kesän rakastajia vai syysintoilijoita?

Liity lukijaksi tästä!
Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), vlogi-YouTubessamusa-YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari)

10 kommenttia:

  1. HAH arvaat varmaan, kumpaan (kesä vs syksy) mun intoilu kohdistuu :D Mut ihan superduper ihanan värinen toi sadetakki, oon haaveillut kans tollaisesta ♥ Tosin ensin ostoslistalla on jotkut kivanväriset kumisaappaat...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä arvaan ja kans ARVASIN et oot heti täällä kommentoimassa 😂 mulla onkin kaapissa pinkit Hai-saappaat odottamassa, tänään en vielä jalkaan vetänyt kun töissä on vähän tylsää kumppareissa:D

      Poista
  2. Ootpas ollut pitkään ilman farkkuja, itse en kyllä noin pitkään aikaan pystyisi! :D Ihana sadetakki♥ Sadetakki ois kyllä niin kiva syksyyn!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeasti on ollut vaan niin lämmintä, ettei farkut yksinkertaisesti oo ollut vaihtoehto! Ja tää sateenvarjo on ihana, sopivasti pitää tuulta ja vettä, eikä tarvitse sateenvarjon kanssa vekslailla:D

      Poista
  3. Mä oon ehdottomasti tuo syysintoilija ♥ Ja hei, mullakin on keltainen sadetakki! Mua yleensä ahdistaa pitää farkkuja, etenkin kesällä mut nyt taas innolla odotan että saa laittaa kouluun farkut jalkaan ja jonkun kivan neuleen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keltaset sadetakit on parhaita! Ja joo, kesällä (silloin aiemmin kesällä kun oli kuuma koska kesä ei ole vielä ohi!!) tuntu ihan väärältä ja tukalalta pitää farkkuja, mutta kohta saa taas pukea kaikki mukavat lämpöiset farkkuasut päälle <3

      Poista
  4. Mä intoilen kummastakin yhtä paljon, keväällä tuntuu ihan mahtavalta kun kesä tulee, ja ainakin nyt kuuman kesän jälkeen on ihana palata taas syksyyn ja pimeneviin iltoihin :) Mulla on farkut olleet myös koko kesän kaapissa käyttämättöminä, ehkä millään haluaisi laittaa niitä jalkaan nyt. Hameiden ja löysien housujen jälkeen ne tuntuu niin kireiltä ja ärsyttäviltä päällä :D

    Ilona / https://stalkkaamunelamaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan kesää yli kaiken, mutta on tää syksy ihan mukavaa vaihtelua! <3 ja joo, kaikki hameet ja kesähousut ovat niin rentoja päällä, mutta näin ilmojen viiletessä tuntuu tyköistuvat farkut jotenkin tosi ihanilta!

      Poista
  5. Mä tykkään aina kaikista vuoden ajoista niiden tullessa 😍👌 Kylmät säät vaan yllätti niin nopeasti etten vieläkään sisäistä että kesä on pian ohi ja pitää tosiaankin alkaa pitämään paksumpia vaatteita! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta, että uusi vuodenaika tuntuu aina ihanalta! Ja mä en kyllä vielä suostu uskomaan, että kesä olisi ohi eikä lämpimiä kelejä enää tulis!

      Poista