keskiviikko 6. joulukuuta 2017

ITSENÄISYYSPÄIVÄN TO DO -LISTA | PANNARIKALENTERI 2017 LUUKKU 6


Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Tänään on supererityinen päivä ja mä ainakin aion viettää sitä sen mukaisesti! Tänään en aio (kauheasti) stressata kouluhommia enkä mitään muutakaan, vaan juhlia satavuotiasta Suomea täydellä ylpeydellä. Pari vinkkiä tälle päivälle annoinkin jo joulukalenterin ensimmäisessä luukussa, mutta pitihän mun vielä oma to do -lista teille (ja itselleni) tehdä.


- Pukeudu sinivalkoisiin. Tänään jos joskus kannattaa luopua kokomustasta!

- Vietä aamu Uspenskissa. Laula ruotsiksi ja tapaa presidentti (tai ainakin kuikuile etäältä). Sen jälkeen pidä hauskaa Nikolaos-juhlassa.

- Katso kerrankin Tuntematonta sotilasta telkkarista - tai anna sen ainakin pyöriä taustalla.

- Leivo jotain tosi ihanaa. Mulla oli mielessä ehkä mustikkamuffinsit.

- Osallistu opiskelijoiden juhlakulkueeseen. Okei ihan rehellisesti sanoen tämä taitaa multa jäädä välistä, mutta ainakin tämä oli olennainen osa mun alkuperäistä suunnitelmaa!

- Syö jotain superherkullista. Mun äiti alkoi jo puhumaan juustojenmaistelusta, nam!

- Katso Linnan juhlia! Oi että mä olen taas odottanut niitä, ja Linnan juhlien seuraaminen on luonnollisesti mun jokavuotisten itsenäisyyspäiväperinteiden ykkönen. Tänäkin vuonna pitää varmaan kehitellä jonkinnäköinen linnanjuhlabingo!


- Vietä hieno päivä oikeasti juhlien. Ei Suomi joka päivä satasiaan juhli. 

Upeaa Suomi100:sta kaikille. Make this one special ♥

Kuvat Oulusta Luminous Finland 100 -valoshowsta viime lauantailta

Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), vlogi-YouTubessamusa-YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari)

8 kommenttia:

  1. Sinivalkoinen asu sopis kyllä niin hyvin tähän päivään! Tuo bingo on kyllä hyvä idea, pakko varmaan kehitellä semmonen illaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis sinivalkonen on ainoo vaihtoehto tälle päivälle! Ja mä aion kyllä jonkunlaisen kehitellä ja varmaan snäpissä sen jaan!

      Poista
  2. Hyvää itsenäisyyspäivää! Itse olen nauhoittanut Tuntemattoman monena vuonna mutta aina vaan jotenkin jäänyt katsomatta.
    Tiina
    miumiu83 at gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! Ja kävihän siinä taaskin niin, että Tuntematon meni multa ohi kun en kotona ollut!

      Poista
  3. Upealta näyttää toi valoshow ainakin näiden kuvien perusteella! Ihanaa itsenäisyyspäivää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyllä ihan mahtava, ainakin näin kuvaamisen kannalta!

      Poista
  4. Wautsi, onpa upeita kuvia! :) ♥ Mullakin on tehtynä bingo Linnan juhlia varten ;) Ei tarvii oottaa ku enää tunti! Kivaa itsenäisyyspäivän iltaa ♥

    VastaaPoista