sunnuntai 24. syyskuuta 2017

Elämä on rankkaa ja leffat vie mennessään

Mulla on ollut niin kiireinen viikko, että blogi on taas ihan vahingossa jäänyt vähän hunningolle. Vapaahetkinäni oon sitten taas ollut niin väsynyt, että helposti oon jäänyt vaan Netflixin eteen. Mut hei älkää huoliko, mulla on kauheasti kuitenkin ideoita kunhan vaan saan aikaa ja energiaa niiden toteuttamiseksi!


Tällä viikolla mulla on ollut yksi katastrofaalinen työvuoro ja yksi vaan aivan liian pitkä työvuoro. Perjantaina puolestaan vietettiin meidän fuksiaisia, joka oli ihan parasta. Päästiin taas revittelemään ja pitämään hauskaa, ja ihan oikeasti pärjättiinkin rastien tehtävissä. Ja tietenkin pääsin jatkamaan olympialaisissa alkanutta voittoputkea, haha! Meillä oli myös ihan parhaat jatkot, jossa minäkin nollapilkkuseiskavitosen vesipulloineni viihdyin Shakiroiden ja Gimmeleiden saattelemana. Seuraavia taas odotellessa, oli oikeasti kyllä hauskaa!

Muutto on taas hippusen edistynyt, tänään sain tänne roudattua muun muassa kasan leffoja ja upouuden dvd-soittimen, loput Twilightit ja Potterini sekä kitarani ja äänityskamani. Nyt on pyörimässä Pitch Perfect, joka on ehdottomasti yksi niistä leffoista, minkä jaksan aina katsoa uudestaan ja uudestaan. Mutta nyt mä syön ja katson leffan loppuun ja painun nukkumaan, palaillaan enempi taas joku toinen päivä ihanat! ♥

Seuraa FacebookissaInstagramissa (sannalovesfood), YouTubessaAsk.fm:ssä ja Snapchatissa (sannapannari)!

(ja wii vuoden sadas postaus! ehkä tähän olis voinut keksiä jotain kunnollisempaa, ehkä seuraavaksi sitten;) )

2 kommenttia:

  1. Jokaisen postauksesi lukee mielellään. :) Jatkoa odotellessa.

    VastaaPoista