tiistai 14. helmikuuta 2017

Päivän postausvinkki Facebookissa!


Jos ette (vielä) seuraa mua Facebookin puolella, niin siellä aloitin tänään tällaisen Päivän postausvinkki -sarjan millätätänytvoikuvailla. Ideana on siis silloin tällöin, ei joka päivä vaikka nimi niin sanookin, linkkailla ja vinkkailla teille muiden blogien postauksia, jotka ovat mua inspiroineet, muhun kolahtaneet tai vaikuttaneet tai muuten saaneet ajattelemaan, tai sitten ihan vaan tuoneet hymyn mun huulille. Nämä tekstit voivat olla mulle samaistuttavia, käsitellä samoja asioita mitä olen itsekin käsitellyt, tai muuten osuneet ja uponneet. Koska tosiasiahan on se, että tässä blogien paljoudessa tulee valtavasti hyviä postauksia viikottain vastaan, on musta ihana idea jakaa teille postauksia, joista mä olen erityisesti pitänyt ja joiden uskon olevan jakamisen arvoisia. Pyrin julkaisemaan näitä postausvinkkejä ainakin viikottain ja mahdollisimman uusista postauksista, mutta esimerkiksi nytkin mulla on mielessä jo monta päivää sitten julkaistuja tekstejä, jotka teidän kanssa haluan jakaa. 

Pääasiassa mun linkkivalinnat tulevat olemaan suomenkielisiä, koska en mä muita blogeja oikeastaan selaile, mutta tänään aloitin kuitenkin englanniksi. Mä olen jo reilusti yli vuoden seurannut YouTubessa brittiläistä, neliraajahalvaantunutta kauneustubettajaa Jordan Bonea, ja vaikka hän jo syksyllä perusti bloginsa, en mä sitä ollut pahemmin lukenut ennen kuin nyt. Jordan tekee someissaan kauneusjuttujen lisäksi motivaatiopostauksia, ja tämä mun linkkivalinta onkin Jordanin viisi vinkkiä menestykseen! Meinasin alun perin julkaista häneltä hänen kaikista uusimman postauksen, joka on hieman raadollisempi ja rehellisempi mitä hänen kanavillaan on totuttu, mutta ajattelin aloittaa kuitenkin positiivisella ja voimaannuttavalla linkkivalinnalla (ehkä huomenna sitten saa jo astua oikeaan elämään!). 

Jatkossa siis näitä postausvinkkejä aion jakaa nimenomaan tuolla blogini Facebookissa, enkä erikseen niistä täällä blogissa luultavasti kirjoittele, joten jos kiinnostuitte tästä mun ideasta, niin menkää ihmeessä heittämään tykkäystä, jos ette jo ole! Musta on ihanaa jakaa teidän kanssa asioita, jotka ovat mulle tärkeitä ja kauniita, ja tämä on mun mielestä yksi mainio tapa jakaa teille pala mun sydäntä. Joten vielä kerran tässä linkki Pancake Palacen Facebook-sivuille, toivottavasti nähdään siellä!

Meillä on muuten blogin Facebookissa sata tykkäystä melkein täynnä! Lupaan teille tänne blogin puolelle jotain erityiskivaa kun tuo raja saadaan rikki, saa nähdä kauanko menee!

Seuraa myös Instagramissa (sannalovesfood), Ask.fm:ssä, YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari).

2 kommenttia:

  1. Oi sä oot kyllä todella kaunis!! ♥ Ja sopii tosi hyvin sulle toi huulipuna, vaikka onkin vähän erikoisemman värinen :)

    http://hennaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kauheasti ♥ Ja mäkin tykkään siitä kauheasti, vaikka vähän pidemmän tauon jälkeen se jotenkin jännittää laittaa tuota naamaan, niin kun sitten laittaa niin menee helposti monta päivää putkeen kun se on vaan niin ihana :D

      Poista