maanantai 20. helmikuuta 2017

Ihana kosmetiikkalahja


Mä halusin tulla esittelemään teille tämän ihanan lahjan, jonka sain mun sukulaiselta! Äiti kävi viime viikolla teatterissa hänen enonsa vaimon kanssa, ja kotiin tullessaan toi mukanaan ihania tuliaisia mulle. Äidin enon vaimon olen nähnyt viimeksi lakkiaisissani, ja sieltä hän muisti, että tykkään punaisista huulista, niin mustasta meikkipussukasta ilmestyi jopa neljä ihanan punaista ja laadukasta huulipunaa! Lisäksi sain voiteita, puuterin ja paljon meikkisiveltimiä, jotka todella tulivatkin tarpeeseen ja jotka pääsivät heti käyttöön. Oli kyllä uskomattoman ihana yllätys, ja ihana saada lahja, josta voi todella rehellisesti kiittää ja sanoa että osui oikeaan!

Oon muuten tänään ja eilen tehnyt vähän hienosäätöä taas blogin ulkoasuun, ja taas olen ehkä vähän tyytyväisempi! Mites teidän mielestä, huomaatteko mitään eroa? :D

Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), YouTubessa, Ask.fm:ssä ja Snapchatissa (sannapannari)

6 kommenttia:

  1. Tosi ihana lahja! Ite ainaki tykkään paljon sun blogin ulkonäöstä!! Just kivan persoonallinen (:

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kyllä oli :D ja kiitos kovasti, mäkin innostun tästä taas ihan eri tavalla kun ulkoasu miellyttää yhä enemmän omaa silmää <3

      Poista
  2. Voih miten ihana blogi sulla onkaan! Tosi kivoja postauksia :-)

    http://aliisavaruhin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oi ku ihanasti ajateltu enosi vaimolta! Itse en osaa nimetä yhtäkään sukulaista, joka muistaisi tuollaisen asian musta tai edes tietäisi. Jotenki ihanaa kuulla että tuollaisi ihmisiä on silti olemassa.
    Nuo punaiset värit ovat tosi kivan näkösiä

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin todella yllätyin, siitä että ylipäätään sain lahjan ja sitten vielä noin ihanan ja itselleni sopivan ja oikeasti mietityn lahjan, ja todella lämpimästi yllätyinkin ♥ Ja niin ne ovatkin, oon vasta kokeillut tuota ensimmäistä, mutta nuo kirkkaanpunaisetkin ovat varmasti aivan ihania :)

      Poista