keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Uusi rakkausobjektiivi ja kaverit koekaniineina


Eilen kävin Verkkokaupassa palkitsemassa itseni ahkerasta siivouksesta ja laittamassa etukäteen saamani ylioppilaslahjarahat hyvään käyttöön, ja ostin hyvin kauan haaveissa olleen Olympuksen 45-millisen objektiivin. Reilun vuorokauden omistuksen jälkeen olen hyvin rakastunut, ja tämän muotokuviin erityisesti tarkoitetun objektiivin myötä innostuin ihan uudella tasolla ihmisten kuvaamisesta. Tänään näin ihania Tiinaa ja Julia, jotka suostuivat mun kameran eteen. Näitä tyttöjä oli vaan niin ihana kuvata, ja tällä objektiivilla oli täyttä unelmaa! Ihanaa että jatkossa blogissakin näkyy tämäntasoisia kuvia, mahtavaa. Olen objektiivirakastunut ♥ Ja vielä kerran suuri kiitos Julille ja Tiinalle ihanasta päivästä ja kuvailuseurasta! Ja nyt kun mä olen innostunut tästä henkilökuvaamisesta, niin jos joku kaveri (tai vaikka tuntematon, siinähän sitten tutustutaan!) haluaa mun linssin eteen, niin viestiä vaan tulemaan tai hihasta nykäisemään, tätä mä haluan tehdä enemmänkin!

Mitä te tykkäätte näistä kuvista? Mä ainakin olen ihan rakastunut, ellei se jo tekstistä selvinnyt :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti