perjantai 4. maaliskuuta 2016

Olen ottanut uuden askeleen kohti nykyaikaa


Mä olen pitkään puhunut, miten turha keksintö tabletti on. Ihan näppärä ja kätevä, mutta se ei tuo mitään uutta älypuhelimen ja läppärin omistajalle. Kuitenkin kun teknologiapeukalo keskellä kämmentä elävä äitini päätti alkaa käyttää verkkopankkia, ehdotin että hänhän voisi ostaa tabletin, ihan sellaisen halvan, kun et sä mun konetta kuitenkaan oppisi käyttämään. Ja tänään me sellainen käytiin kotiin hakemassa. Malli on Huawei Mediapad T1, kahdeksan tuumaa ja satakolmekymmentä euroa DNAn alesta. Ja minä tykkään! Näiden parin tunnin aikana se on toiminut vallan mainiosti ja mutkattomasti. Tabletilla pystyn jopa bloggaamaankin (miksi muuten mä nyt postailisin?), eli tulevaisuudessa ei tarvitse odottaa kotiinpääsyä postauksen julkaistakseni, ainakin jos kuvat tulevat kännykästä tai tabletista (jonka kameraan olen myös tyytyväinen!). Tämänkin postauksen viimeistelen ja julkaisen metrossa istuessani! Huawei myös näin alkun tuntuu miellyttävämmältä kuin Samsung vaikka Android onkin!

Ja mikä parasta, mä vihdoin pystyin lataamaan itselleni Snapchatin! Olen onnesta soikeana, etten enää joudu kokemaan itseäni ulkopuoliseksi tässä kymmenessä sekunnissa häviävien kaksarikuvien yhteiskunnassa. Nimimerkki on sannapannari, tervetuloa snappailemaan! Ja nyt kun asiassa ollaan, niin olisi tosi mahtavaa jos mun lukijat pistäisivät mulle snappia tulemaan, että miksi te tätä mun blogia luette!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti