lauantai 26. joulukuuta 2015

Joulu


Tänä jouluna syötiin paljon suurimmaksi itsevalmistettuja ihanuuksia, ihasteltiin sävy sävyyn yhteensopivia lahjoja, vähän harmiteltiin valotta jäänyttä joulukuusta ja maisteltiin mun tekemää glögi-piparijuustokakkua. Rentouduttiin, pelattiin Guitar Heroa ja hukuttiin ihaniin uusiin lakanoihin ja jättipeittoon. Nukuttiin ja neulottiin. Siis minä neuloin. Kuunneltiin joululauluja ja katsottiin telkkaria. Ja tänään vihdoin satoi lunta, ja lasiton parvekkeemme kalusteita myöten on nyt valkoinen. Huomenna pääsee shoppailemaan vihdoin alennusmyynteihin, ja olen varautunut tuhlaamaan joululahjarahojani. Huomenna pitäisi (taas) aloittaa ylppäreihin opiskelu, ja ensi viikolla mulla on vihdoin kampaaja! Ensi viikolla on myös uusi vuosi ja silloin blogissa tapahtuu taas kaikkea jännää. Kaiken lisäksi mulla on hirmuinen ikävä ihanaa kummityttöäni enkä malta odottaa, että saan tavata hänet taas pian uudestaan. 

Oliko tarpeeksi sekava postaus? Sitä minäkin. Ihanaa joulunaikaa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti