tiistai 3. marraskuuta 2015

Lähtöterveiset

Heippa taas! Vähän on ollut hiljaista täällä, on vaan ollut superkiire, ja niinä ei niin kiireisinä hetkinä ei lähde juttu millään luistamaan. Mulla oli viime viikolla yökoulu ja Lälly-reissu putkeen, ja muutenkin aina piti olla jossain menossa. Kiire helpottaa pikkuhiljaa sitten viikon päästä, sillä huomenna lähdetään Helsingin ortodoksisen seurakunnan nuorisokuoron ja Uspenskin nuorten kanssa Romanian reissulle. Kiire reissu tulossa, konetta en aio ottaa sinne mukaan, eli seuraavan kerran tänne postailen taas viikon kuluttua. Majapaikassamme kuitenkin on kuulemma erinomainen nettiyhteys, joten Instagram luultavimmin päivittyy vähän ahkerammin. Sinne siis kaikki seuraamaan nimimerkkiä @sannalovesfood (ja ehkä jopa otetaan käyttöön joku hieno matkahasgtag, kunhan vain saataisiin siitä sovittua)! Ja blogin Facebook-sivusta kannattaa myös tykätä, sinnekin saattaa jotain päivittyä. Ja onhan mulla se Twitterkin, jota olen alkanut käyttämään. Sinne siis kaikki seurailemaan matkakuulumisia!


Huomenna fresh herätys kello kaksi neljäkymmentäviisi, ja tuntuu että yhtäkkiä kaikki mun vaatteet, joita pitäisi pakata ovat likaisia. Kiire ilta tulossa siis, ja suht aikaisin pitäisi sänkyynkin yrittää päästä. Tänään oli koulukuvaus jeejee, ja oon ollut superväsynyt koko päivän! Toivottavasti tämä nukahtaminen nyt sitten onnistuu helposti ja saisin edes sen viisi tuntia unta. Olisin oikeasti voinut mennä nukkumaan vaikka pari tuntia sitten, mutta oli pakko pakata ja sillee. No mutta nyt, hyvää yötä ihanaiset! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti