perjantai 20. marraskuuta 2015

Kurkistus Narniaan #22: Synttäriasu

Neule Ginatricot // Hame kirppikseltä (H&M) // Sukkikset (?) // Kengät Dinsko // Villasukkaset itse tehty

First things first: a p u a. Mulla on oikeasti tänään synttärit. Ei kyllä tunnu yhtään siltä, aamulla oli ihan sellainen fiilis, että mun synttärit olisi huomenna. Kiitos paljon kaikista onnitteluista, jokainen lämmittää sydäntä. Olen ihania lahjojakin saanut, joista varmaan lisää omassa postauksessaan. Kaikki eivät ole vielä edes mun luo kulkeutuneet! On tää vaan tosi hämyä, olla yhtäkkiä kahdeksantoista. Mutta kaikkeen tottuu, joten miksei tähänkin?


Tänään söin kiinalaista ja kiertelin kaupungilla, eli ei loppujen lopuksi mitenkään erikoinen päivä. Ostin kaksi Luonto-arpaa, molemmilla kerroilla myyjät onnittelivat, eikä kummastakaan tullut voittoa, höh! Koska käytiin kuitenkin vähän fancymmassa paikassa (ja koska oli vähän fancympi päivä kyseessä, hehheh) syömässä, Aleksis Kiven kadulla olevassa kiinalaisessa ravintolassa Pekingissä, halusin mä totta kai pukeutua vähän siistimmin. Päälle päätyi äidin joku aika sitten mulle kirpparilta bongaama ihana hame, josta on oikeasti tullut yksi mun lempparivaatteista. Paksut sukkikset ja vähän siistimpi neule, jotka nyt sattuivat olemaan samanväriset, eli viininpunaiset molemmat. Toimiiko teidän mielestä vai onko vähän lisää? Tuon lehtimeren keskellä oli niin kaunista ja ihana kuvata, harmi että äiti on niin kärsimätön ja tuli vain nämä pari kuvaa. Mutta ainakin on jokin muisto, että tältä mä näytin silloin kun mä täytin kahdeksantoista. Huulilla ihanalta siskolta saamaani MACin upean liilaa huulipunaa, ja siihen täydellisesti mätsäävät liilat luomet. Hyvä meikkipäiväkin tänään, jos saa itse sanoa!

Hyvä syntymäpäivää mä ♥

4 kommenttia: