perjantai 9. lokakuuta 2015

Tänään minua piristi:


Tätä kirjoittaessa istun bussissa matkassa Lällyyn. Juu, sanoin eilen, että tänään tulee lisää syyskuvia mun ja Tiinan seikkailuista, mutta bloggaaminen on aina ollut mulle ainakin fiiliskysymys. Oikeastaan niin kuin kaikessa, musta on aina ollut parasta seurata intuitiota, sitä ensifiilistä. Joten koska haluan nyt juuri tänään julkaista tämän postauksen, niin se tulee tänään (ja myös, koska otsikko Eilen minua piristi olisi vaan vähän lame).

Tänään mulla alkoi koulu vasta kahdeltatoista, ja ehdin nukkua pitkään, käydä jopa suihkussa aamulla ja pestä hiuksetkin, syödä aamupalaa ja kuunnella laatumusiikkia kännykän sekoituksella. Minua piristi tänään myös viininpunainen t-paita, jota tässä yksi päivä kovasti etsinkin ponchoni kaveriksi, ja joka tänään löytyi puhtaiden pyykkien joukosta. Ihanaa oli eilen ostettu uusi talvitakkini, ja miten se yhdessä talvikenkieni, liilan (itsetekemäni ♥) tuubikaulaliinan ja mustien pöksyjeni kanssa sai mut näyttämään kerrankin suht tyylikkäältä! Ei noloja printtejä, ei ihan niin toimivia kokeiluja eikä väriyliannostusta. Juu, näytän syksyiseltä koko talven, mutta ei kai se haittaa. Iloa toi myös äikän essee, jossa välillä olin todella epäselkeästi ilmaissut asiaani, mutta josta kuitenkin sain upeat 50 pistettä. <3

Mua piristi Ferrero Rocherit, jotka olivat Hulluilla päivillä "vain" vitosen, ja jotka olivat niiiiin älyttömän hyviä! En muista, milloin olisin viimeksi niitä syönyt. Ostin tänään myös John Greenin pokkariboksin, viisi varmasti upeaa kirjaa kahdellakympillä ei musta oo todellakaan paha! Ihanaa oli ihana sukkaseni, jonka olen joskus kauan sitten saanut ihanalta Ellalta lahjaksi (ja jonka pari on tässäkin tapauksessa oivasti lähtenyt omille teilleen) (ja josta olisin toki voinut ottaa kuvan aamulla, ennen kuin se oli likainen ja hikinen...) ja Stockan caesar-salaatti, jonka söin äsken tässä bussissa körötellessä samalla, kun eilisen Salkkarit pyörivät ruudussa. Suurinta onnea on se, että kohta olen taas Lällyssä, ja että tänään alkoi syysloma. Ulkona on pimeää ja kylmää, mutta iltakirkossa on varmasti taas lämmin, niin lämpötilan kuin tunnelmankin suhteen. 

Idea tähän postaukseen tosiaan lähti noista ihanista suklaapalleroista, ja myöhemmin sukasta, jonka pohjasta löytyi yllättävä viesti ja muisto ihanasta ystävästä (pus!♥). Niin ne asiat vain paisuu, tällä kertaa kokonaiseksi postaukseski. Ja vaikka aina kaikki ei menekään ihan niin hyvin, onneksi aina on niitä asioita jotka tuovat iloa. Niin kuin kaunis auringonlaskun häivähdys, jota liikkuvassa bussissa ei saa kameralla ikuistettua, ei enää kadoksissa olevat kuulokkeet, ja Apulannan tänään julkaistu albumi. Toimii!

Hyvää viikonloppua, huomenna toivottavasti taas palaillaan! Ja hei, nyt vielä ehtii kysyä ortodoksisuudesta, jos jotain kiinnostaa tietää, lupaan antaa asiantuntevia vastauksia! Lisätietoa ja kommentit täällä. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti