maanantai 19. lokakuuta 2015

Kurkistus Narniaan #20: Ihan itte tein + uusi talvitakki


Takki Vero Moda // Sukkikset Rimi // Hame kirppis (Gina Tricot) // Kengät Dinsko // Kaulaliina, lapaset & sukat itsetehty

Tässä nämä pika-asukuvat mun ja Kaislan lettutreffeiltä viime perjantaina. Olin jo aikaisemmin ottanut valmiiksi kuvia tästä mun uudesta, ihanasta, tyylikkäästä ja superlämpimästä talvitakistani, mutta halusin niin tuon tuubikaulahuivin, lapaset kuin polvisukkasetkin mukaan. Miksi? Koska halusin päästä esittelemään mun kätteni töitä! Kaikki siis olen tänä syksynä neulonut, ja ovat olleet kovassa käytössä. Sukat sain about viikko sitten valmiiksi, ja on olleet lämpimät. Tuubihuiveista en pahemmin välitä, mutta mulla oli vain kaksi lankakerää joista sain juuri tuon verran. Alla olevasta asustakin piti räpsäistä kuvat, muttei keritty kun piti ehtiä bussiin. Ehkä sitten ensi viikolla, pienin muutoksin tosin. 


On ollut hämyä palata takaisin kouluun, kun takana on yhdeksän peräkkäistä vapaapäivää ja sitä edeltävä kolmepäiväinen kouluviikko. Tänäänkään ei mulla oikeasti ollut koulua, saa nähdä miten tähän nyt tottuu... Mutta näiden vapaiden (ja kahden matikankurssin + ranskan yo-vihkon joita oon pari viikkoa erittäin onnistuneesti laiminlyönyt) lomassa on tulossa ainakin pari Lälly-valokuvapostausta ja vähän kaikkea muutakin. 

Hyvää alkuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti