perjantai 16. lokakuuta 2015

Bussihöpöttelyä

Tässä mä taas kökötän bussissa matkalla Lällyyn kone sylissä. Vähän on huono olo, niin kuin bussissa aika usein, joten saa nähdä, mitä tästä kirjoittamisesta tulee. Eilen illalla olin taas naapurin mummun luona kutomassa, syömässä lettuja ja katsomassa Unelmien poikamiestä. Tänään sitten pakkasin taas laukkuni samalla kun katsoin Lääkäreitä, ja ennen bussille lähtöä kävin Kaislan kanssa Itiksen Waffle Barissa syömässä. Oli kyllä ihan kelvollinen annos, mulla oli enemmän suolaisen nälkä, niin päädyin lohicrêpeen, ja oli hyvää. Plussaa annokseen kuuluvasta salaatista ja ilmaisesta vedestä :D Kaisla puolestaan herkutteli suklaa-vaahtokarkki-kermavaahto-mitälievohvelilla. Kyllä tuonne jatkossakin voi mennä, ja ehkä niin, että ottaa kaverin kanssa puoliksi suolaisen ja makean annoksen. 


Otettiin parit asukuvat, vaikkei ihan kaikkia mun suunnitelmia saatu toteutettua kun mulla tuli jo kiire siihen bussiin. Piti käydä ostamassa shampoota välissä, mutten sitten sitäkään kerinnyt! Pitää sitten vaan pummia joltakulta, hehe ;) Nyt onneksi lähestytään Lällyä, ja saan viettää toivottavasti mukavan viikonlopun perheleirillä. Huomiseksi yritän saada postausta tehtyä siitä parin viikon takaisesta Tallinnan reissusta! Sitä odotellessa, mukavaa viikonloppua teille kaikille ♥ Ja tämän hieman sekavan postauksen loppuun vielä päivän piristykseksi vähän behind the scenes -matskua :'D



Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti