tiistai 9. joulukuuta 2014

Pöllörakkautta




Välillä meistä on ihanaa hemmotella toisiamme, antaa pieniä lahjoja ja yllätyksiä. Ne voivat merkitä sovintoa, merkkipäivää tai vain lämmintä ajatusta. Tänään Ale halusi yllättää mut, ja oli ostanut mulle (myöhäisenä synttärilahjana/aikaisena joululahjana/sovintona/muuten vaan) ihanan pöllökaulakorun, johon rakastuin heti ensisilmäyksellä! Pöllö muistuttaa Pöllökkää, joka esiintyy mm. tässä postauksessa. Juuri kun aamulla viimeksi olin ajattelut, ettei mulla ole juuri sopivanlaisia kaulakoruja, asuni kun kovasti kaipasi sellaista. Ja sitten tää yksi menee ostamaan juuri täydellisen! Sopii asuunkin ;). Mä sitten halusin puolestaan yllättää Alen vanhalla kunnon suklaalla. Ja ei, nyt tarkoitus ei ole hehkuttaa ällösöpöilyllä, halusin vain esitellä tämän ihanan korun ja samalla kertoa sen tarinankin.
 


Meillä on ollut ihanaa vanhojentanssitreeneissä. Viidet harjoitukset takana, viisi tanssia jo täydellisesti hanskassa. Tai no ainakin melkein. Onneksi on vielä kaksi kuukautta aikaa harjoitella, vaikkei Ale mua kuuntelekaan, kun sitä yritän hänelle sanoa. Olen silti ylpeä meistä, miten hyvin tanssit ovat jo meillä hallussa. Ja muru on ihanan innoissaan koko hommasta, todella tarkka, että jokainen askel menee oikein. Kotona haluaa kaikki illat harjoitella. Ei siinä muuta, siellä me pyörähdellään ahtaassa keittiössä tai makuuhuoneessa.



Ale meni ostamaan eilen SodaStreamin. Ja vaikka mä sitä aika lailla vastustin aluksi, on se kieltämättä ihan kätevä, turhuudestaan huolimatta. Mun maistamat, masiinalla valmistetut "limut" ovat olleet ihan hyviä, ei liian makeita mun makuun. Saa nähdä, miten hyödylliseksi tuo laite ajan myötä osoittautuu. Pullopantteja ei ainakaan enää keräänny samaan malliin!

Tulipa taas sekava postaus, pysyittekö kärryillä? :D

2 kommenttia:

  1. Kiva pöllö! Mä teen itse koruja, ja ainakin muutama verkkokauppa myy aika lailla tuonnäköisiä pöllöriipuksia, joihin voi kiinnittää ketjun. Mahtaisikohan ketään kiinnostaa, jos jossain postauksessa antaisin ohjeet pöllökorun tekoon korublogissani? Mitä luulet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti kiinnostaa, nyt taitaa olla joku pöllöbuumi käynnissä :) kuulostaa kivalta, pitääkin käydä kurkkaamassa toi sun blogis!

      Poista