maanantai 29. joulukuuta 2014

Me - a shopaholic?




Okei, en mä todellisuudessa shoppaile niin paljoa. Enkä mä todellisuudessa käynyt tänään New Yorkerissakaan, kuvat eivät vain olisi toimineet yhdellä kassilla (mutta hys, älkää kertoko kellekään). Tänään oli kuitenkin luvattu purevaa pakkasta ja ankaraa shoppailua, joten suuntasimme nokkamme heti aikaisin aamulla kohti Jumboa. Sen GameStopia, sen Citymarketia, ja mikä oleellisinta, sen vaatekauppoja, ihan niin kuin lompakkoni olisi ryhmäpainostuksen jälkeen ryhtymässä joulunjälkeiselle laihdutuskuurille. Ennen kuteiden katsastelua piti kuitenkin saada vähän murua rinnan alle, ja homman hoiti perinteisesti Cittarin patongit, tulinen broileri, jos tarkkoja ollaan.


Koska mun shoppailuseura oli luokkaa "mun tavarat painaa, onko pakko, miksi sä kävelet noin nopeasti, mä odotan tossa ulkopuolella", suurin osa kaupoista kävin vain nopeasti kiertämässä läpi ja toteamassa, ettei niistä mitään kuitenkaan löytyisi (talouteni tässä kohtaa todennäköisesti kiittää). Yhteen kauppaan kuitenkin jäin, odotetusti, vähän pidemmäksi aikaa, Vero Modaan nimittäin. Mä olen erittäin pahoillani näiden kuvien yltiömäisestä muokkaamisesta, taisin vähän innostua. Mutta kerrankos sitä.


Eka paita oli söpö (siis Mikki ja Minni vieretysten, onko ihanampaa?), mutta tiesin jo ennen sovitusta, ettei se kotiin asti mun mukana pääsisi. Väri oli ihana, kuva oli ihana, mutta näytti ihan kamalalta mun päällä.


Mun yleinen asenne kaupunkipaitoihin on, etten osta, ellen ole käynyt. En osta paitaa, jossa koreilee New York tai Pariisi. Mutta Lontoo. Ah, Lontoo. Sinne onneksi pääsee puolentoista vuoden päästä takaisin. Tämäntyylistä collegepaitaa olen jo jonkin aikaa etsiskellyt, ja tämä oli niin ihanan pehmeä, etten vain voinut vastustaa! (+ tummansininen sopii mulle ;))


Tämä oli se paita, minkä takia siellä Vero Modassa poikkeuksellisesti jaksoin pyöriä vähän pidempään. Olin tämän jo pari päivää sitten Itiksessä pyöriessäni bongannut, ja totta kai sen luo piti palata. Niin mun tyyliä, ja pöllöjähän meillä on jo ennestäänkin, pehmo-Pöllökkä ja kaulakoru Pöllökkä jr. Ei meille muuta mahdollisuutta jäänyt, kuin ostaa Pöllökkä-paita kaveriksi! 


Nämä siis tarttuivat mukaan, juuri tulleet pesusta (sillä meillä nykyään pestään ainakin mun vaatteet ennen käyttöä koska muuten jäätävä kutina ja epämukavuus) enkä malta odottaa että pääsen huomenna hautautumaan ihanaan uuteen pehmeään collegerakkauteeni ♥ Joku saa opettaa mut poseeraamaan asukuviin ja itselaukaisimelle ja muistuttaa mua ainakin edes pesemään hiukseni ennen kuin lähdetään kaupungille kuvia ottamaan! Loppuhuomautuksena voin vain ihmetellä, linkkaa blogisi -postaukseen on tullut kamalasti osallistujia, en olisi ikinä osannut odottaa näin montaa! Yritän huomenna saada ensimmäiset julkaistua, joten pysykäät kuulolla! :)

p.s. latasin Candy Crush Sagan kännykkääni ja koukutuin! Tämänkin postauksen olisin saanut varmaan puolet nopeammin valmiiksi mutta kun... Enkä edes osaa pelata, elämät loppuvat aina kesken :'( nyt palailen pelaamaan syömään ja kastelemaan kuusta ja ripustamaan pyykkejä ja töllöttelemään töllöä, öitä!

6 kommenttia:

  1. Paljon makso london paita? Ja oliko muita värejä?

    Ja hopefully ei nyt tullu kahteen kertaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kakskybää! Musta-hopeena oli New York ja harmaa-kultasena oli Paris :3 ja tuli vaa kerran, no wories :D

      Poista
  2. hahaaa, taisin nähä sut siellä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just siellä vero modassa ja carlingsissa. :D Tunnistin vasta tän postauksen perusteella.

      Poista
    2. Oho oho :D no jos joskus törmätään uudestaan niin tuu moikkaa, haluun tietää kuka oot! :D

      Poista