lauantai 27. joulukuuta 2014

Lauantaihöpinoitä


 Innostuin taas vähän valokuvailemaan, rakastan tätä meidän joulukotia ja "muutama" selfiekin tuli tänään otettua. Kävin pariinkin otteeseen kurkkaamassa alennusmyyntejä Itiksessä, illalla olen lähinnä Frendejä katsellut. Moni on jo käynyt osallistumassa edellisen postauksen Linkkaa blogisi -juttuun (miksi sitä nyt voisi kutsua, kun ei se kilpailukaan ole?!), kiitos teille kaikille! Blogeja käyn parhaillaan läpi ja osallistua voi toki edelleen, saa nähdä kuinka kauan menee, ennen kuin saan esittelypostauksen ulos. Vaikka aluksi vaikutti, että pelkoni kävisivät toteen, eikä osallistumisia tulisi ollenkaan, nyt alkaa vähän näyttää siltä, että pitää tehdä moniosainen esittelypostaus, kerta jokaisen blogin lupasin blogissa esitellä! :)

Ihanaa illanjatkoa & hyvää yötä kaikille ♥

2 kommenttia:

  1. Oi kuinka nätri oot ja kivoja kuvia olet ottanu! Ootko säkin ortodoksi /onko esim toinen vanhemmistasi? Huomasin vain ikoneja tuolla kuvien taustalla.. ; ) itse siis oon ortodoksi!
    http://viivisti.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :D ja olen! :D mahtavaa, että meitä löytyy muitakin :) mulla on äidin perheestä kaikki ortodokseja ja minä tottakai myös! :) ja ikonit ovat mun mummin vanhoja, tosi kauniita ja sopivat meille tosi hyvin <3

      Poista