keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Ei-pöllömpi kuontalo hakusessa




Oon niin rakastunut tähän ihanaan pöllökoruun! Inspiroi mua älyttömästi, 
bloginkin suhteen ;) Tästä lisää joskus toiste! :*


Alkaessani ottaa kuvia tätä postausta varten kamerastani loppui akku. Ja koska laturini on lähtenyt taas vaihteeksi karkuretkelle, on kaikki kuvat nyt kännykällä otettuja. Pahoitteluni tästä, päässäni oli kuva oikeasti hienoista ja edes vähän parempilaatuisista kuvista! Näillä kuitenkin nyt mennään. Asiaan siis:

Tänään pitkästä aikaa suoristin otsatukkani. Viime kampaajan jälkeen tein päätöksen alkaa kasvattaa hiuksia taas tasapituisiksi koulukuvausten jälkeen, tavoitteena saada ne Wanhoihin jotenkin nätisti sivuun. Viime aikoina en ole ehtinyt/jaksanut laittaa tukkaa yhtään mitenkään, ja ne lyhyet etukarvat vain ovat olleet siinä, ilman mitään virkaa tai muotoa (näitä kuvia ottaessa myös meikkasin pitkästä aikaa ja totesin, etten osaa!). 



Pikkuhiljaa näitä kuvia (ja mun kuvia yleensäkin) katsellessa tajuaa, että tälle tukalle on pakko tehdä jotain. Tää ei ole oikein minkäänvärinen, "sopivassa" valossa näyttää päivästä riippuen lähinnä vihreältä tai harmaalta. En ole koskaan halunnut värjätä koko päätä, raitoja olen muutaman vuoden laittanut (aloitin punaisella, never going back xd). Toinen asia on se, ettei värit tunnu pahemmin tarttuvan mun hiuksiin. Monet asiat houkuttelee, toisaalta tuskin mikään sopii mulle tai edes on toteutettavissa. Ja totta kai Wanhoissa haluaa näyttää mahdollisimman hyvältä, mitä se sitten ikinä käytännössä tarkoittaakaan.

Ideoita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti