torstai 11. syyskuuta 2014

Sumua ja taikasieniä

A kite above the graveyard gray 
At the end of the line far far away 
The child holding on to the magic of birth and awe 


Mä tiedän, että mun 'vihamiehien' määrä noin triplaantuu tämän mun seuraavan lauseen myötä, mutta pakko se on myöntää: syksy on pikkuhiljaa saapumassa, kaappaamassa kesän koloonsa. Mutta koska aina ei jaksa murehtia ja lojua masentuneena, mä päätin pianotunnille lähtiessä laittaa ihanat kirkkaankeltaiset (ne on keltaiset. joku on joskus yrittänyt väittää toisin. älkää uskoko niitä.) kumpparini jalkaan ja järkkärin laukkuun. Koska olin lähtenyt reippaasti kotoa katsomatta ensin aikatauluja, oli mulla reilusti aikaa käppäillä metroasemalla. Joten mikäpä sen parempaa, kuin ottaa ihania luontokuvia. Niinkuin oon täällä aikaisemmin maininnut, muun muassa vuodenaikojen vaihtuminen inspiroi mua valokuvaajana, joten vuoden ensimmäiset syksykuvat olivat paikallaan! Melkein onnistuin myöhästymään metrosta, mutta ajoissa olin kuitenkin! *köhköh* ainakin melkein siis :D no one has to know...








Kotona katsoin taas monen monta jaksoa Frendejä, ihan vaan koska parhautta. Kaupassa kävin vähän hakemassa herkkuja ja voi, mitä löytöjä teinkään! Ihanaa Valion raejuustoa, se on juuri sellaista oikeaa raejuustoa, josta mä oikeasti tykkään, ei sellaista mössöä vaan irtonaista ja ihanaa. Halusin laittaa suht helppoa ja nopeaa ruokaa, joten perus kana ja riisi oli aika mukava. Mutta sitten bongasin tämän ihanan Tikka masala -maustekastikkeen hyllystä ja olin taivaassa! Tosi helposti tuli ihana annos, riisit keitin, kanat paistoin, kastike vain sekaan, muita mausteita ei tarvinnut! Lisäksi ostin Elovena-välipalakeksejä, jonka kymmenen kappaleen pakkauksesta on mennyt tähän mennessä neljä...:'D



Raejuuston päällä valkosipulisalaatinkastiketta, toimii! <3


Viime yön nukuin ihan älyttömän hyvin, tyyny oli vain niin ihanan pehmeä ♥. Olisi muutama lisätunti sitä kelvannut! :'D Keltaisilla saappailla sumuun mars. Hypärillä olin juuri päässyt vauhtiin mukuesitelmän teossa, kun tuli paloharjoitus. Piti poistua pihalle. B-aulan kautta. Mun saappaat oli A-aulassa. Eikun siis sukkasilteen pihalle! Onneksi oli lämmin. Ja kuivaa. Enkä ollut ainoa! :'D Pihalta siirryttiin saliin, jossa joku palomies/palomieskoulun rehtori (?) piti pienen esitelmän paloturvallisuudesta, kertoi tositapahtumista ja näytti videoita. Tosi hyvin oli mun mielestä toteutettu, jäi asiat päähän, järkytti ja pani miettimään juuri sopivasti. Essillä syttyi hehkulamppu ja hän päätti ryhtyä palomieheksi, mutta mieli muuttui kun todettiin ettei kunto riitä :D Hyvä vaan, pysyy tyttö turvassa! <3

Aamun ensimmäisen enkuntunnin eväät <3


Saaria asvaltissa! Se on smiley!

Ravitsevaa kouluruokaa <3 Mä teen aina kaikkeen sydämen :'D

Oli laulutunti (Nightwishia! ♥), oli bänditunti, oli nälkä. Ja koska Popjazzin kahviossa kaikki on niin törkeän kallista, lähdettiin Unnan kanssa kauppaan ostamaan vähän eväitä :'D Tällaisia sieltä sitten löytyi! 








Oli kiva bänditunti, vaihdettiin Unnan kanssa, mä soitin pianoa ja se vaihteeksi lauloi, ja se oli kivaa! :D Pääsen soittamaan nykyään niin harvoin :( Ja tottakai Unna sai hoitaa mun asukuvauksen, kengät vain puuttuu :( Ei siis ollut saappaat, vaan valkoiset tennarit liiloilla nauhoilla! Ettei ihan kokonaan harmaata ole..xd








Äsken tulin kotiin, tein matikan läksyt ja niin, nyt kirjoitan tätä. Nälkäkin olisi, mutta taidan mieluummin mennä nukkumaan! Öitä ihmiset! ♥


 At the end of the river, the sundown beams
All the relics of a life long lived
Hear weary traveler, rest your wand
Sleep the journey from your eyes





tällainen tuli tänään postissa, osaatteko arvata, mitä sisältä löytyy? ;)

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, että joku muukin ku mä, nauttii syksystä!! Ja tykkään tosi paljon sun tyylistä blogata :) jotenki tosi mutkattomalla mutta kiinnostavalla tavalla kirjotat elämästäsi!

    VastaaPoista
  2. Kauhulla mä kyllä odotan kylmää ja tuulta ja sateita ja märkiä sukkia ja pimeitä aamuja ymsyms, mutta pakko myöntää että kesällä tuli ikävä pitkiä housuja, villasukkia, kaulahuiveja ja tennareita...:) mut tämä alkusyksy on aika ihanaa, lämmintä, aurinkoista ja tosi kaunista! Tänäänkin käytiin hakemassa kovasti sientä ja marjaa ;) kiitos paljon! <3

    VastaaPoista