maanantai 15. syyskuuta 2014

Kullanmuru pahvilaatikossa

Se on ihana. Se on kaunis. Se on juhlava. Se on iso. Se on vaalea. Se on täydellinen. Se on täällä.




Keskiviikkona 3.9. minä sen löysin täältä. Koko päivän 4.9. ihailin sitä, näytin kavereilleni, pohdin sen mahdollisuutta olla se oikea, ja jos se olisi se, minkä värinen unelmani oli. Samana iltapäivänä tilasin sen (ja myöhästyin hitusen laulutunnilta sen takia..:D). 5.9. esittelin näitä pohdintojani teille täällä. Ja 11.9., vain viikkoa tilauksen tekemisesä, se saapui.




Mun vanhojen mekko. Kaikki sujui lopulta niin paljon helpommin, mitä odotin. Ensin hermoilin, miten mulla ei ole pukua eikä ole paria vaikka kaikilla muilla oli, meinasin harkita jopa vanhojen tanssimattajättämistä, ihan vain koska mä en montaa sataa euroa yhden päivän laittautumisiin ole tuhlaamassa, jos en saa viettää sitä mun kullan kanssa. Viikkoa myöhemmin mulla oli molemmat, ja suuri kivi oli poistunut rinnaltani. Valtakunnassa kaikki hyvin. Vielä pitää kengät löytää, miettiä korut ja meikit ja hiukset ja kynnet ja takit ja sukkahousut ja kaikki mahdollinen maasta taivaaseen. Onneksi on vielä viisi kuukautta jäljellä. Vielä. Muistuttakaa mua tästä sitten neljän kuukauden päästä :D.

Tässä saatte nähdä palasia mun rakkaudesta <3 :












Lälläslää, enempää ette tällä kertaa saakaan! Mun kaveri sanoi, ettei halua näyttää pukuaan etukäteen kaikille ja musta tossa on hyvä pointti. Tottakai te kaikki jo tiedätte, millaisen puvun tilasin, mutta sitä ette saa vielä tietää, millaisen puvun sain, millaiselta se mun päällä näyttää ;) Oon ehkä vähän katalaketale mutta minkäs teet. En olisi uskonut, että mä tähän kykenen, varmaan se kuva tänne lipsahtaa jossain vaiheessa. Mutta hei, helmikuihin! :*

6 kommenttia:

  1. #Tarzzpanostaasannanblogiinareuproudnow?💕16.9.2014 klo 0.03

    Oooh LUUUV IT!!!�� Noi julmasti mun mielen uteliaisuudesta, jännityksestä ja odotuksesta kutkuttamaan jättävät palaskuvatkin jo kertoo et se on täykkis!!!❤ Ja toi väri!!!!!�� Mietit et onks se liian vaalee sulle ja jotenki sit tavalline/tylsä mut toi on ihana tollai shamppanja ja sopii sulle nii hyvin!!! Plus noi pitsitksityiskohat�� ja korsettiylöosa�� toi takaosa on tooosi nätti!!! Ja got ur point koska to be honest nii muaki vähän khyl ehk harmittaa et laitoin kuvat mekosta sinne meiän mekkoryhmää, ois ollu kiva pitää yllärinä;)Olit just söpö ku panikoit ja kyselit kaikilta et oisko se mekko hyvä ja kattelit sitä kuvaa kaikki tunnit ja välkätxDDD ainaki tapahtu totaaline rakastumine ja tiiät nyt että millon se mekko on se oikea et tollanen reaktio sit ku etit hääpukua!�� Terkkui AlellexDD�� Mä en nyt niitä vanhoja mun kullan kanssa saa mikä kyl harmittaa, mutta pari on kuitenkin ja ihana mekko❤ et should be happy! Haluisin sikan et treenit jo alkais ja pääsis kiusaa Alee ku se hyppelehtii sit laivas all the time�� just kidding!!✋�� ja et ois jo vanhat paitsi mullaki tulee paniikki ja tulee menee nii viime tippaa noi kaikki ja viel puvun kavennus ja lyhhennyski! Oliks se sopiva se puku et pitääks tehä korjauksia paljon?��

    VastaaPoista
  2. #Tarzzpanostisannanblogiinjakysyionkosannanytylpräjanyttarzzzyodellatodellavihainen!!!16.9.2014 klo 0.05

    Mihin mun sairaaaaan pitkä kommentti meni?!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  3. enjaksaenääkirjottaatotapitkäätarzzlistaamuttarzzolen16.9.2014 klo 0.06

    Ahaa en ole tyhmä

    VastaaPoista
  4. tarzzzzsepaa16.9.2014 klo 0.07

    Tää ei usko että en ole robotti vaa joudun joka kerta laittaa ne numerot siihen ja todistamaan etten ole robotti! Oh, well��������

    VastaaPoista
  5. Oi ompa tosi hyvännäköisesti tehty mekko :)! Melko nopea tuo valmistus ja saapumisaika herranen aika! :D Itselläni tuli reilun kuukauden ja minusta sekin olin jo nopeaa toimintaa :D Katselin itse ihan samaa mekkoa JJhouselta, ja olin jo tilaamisvaiheessa päättänyt ostaa tuon, mutta JJhouse ei sitten hyväksyny luottokorttiani, niin vaihdoin sitten nettikauppaa ja tällainen tuli http://vesikukka.blogspot.fi/2014/12/kiinasta-mekon-tilaaminen-on.html :)

    VastaaPoista
  6. Joo oon iteki tosi tyytyväinen! :D ja ihan ällistyttävän nopeasti kyllä tekivät, viikonlopun aikana mun mittojen mukaan! :) ja hyvä että itsekin sait yllättyä iloisesti! :)

    VastaaPoista