tiistai 25. joulukuuta 2012

Sleep in heavenly piece (:


En jaksa mennä nukkumaan, joten kai sitä vois tänne jotain kirjotella! :) Kello 23:21 jouluaattona, mä dataan ja syön Geishaa joita muuten sain kolme pakettii joululahjaks (y). Etusivu ihan täynnä "hyvää joulua"-päivityksiä. Viime yönä klo 00:31 oli 18 putkeen, nyt ei jaksa ees laskee, aivot räjähtäis. Happy Christmas (War Is Over) soi mun päässä. Telkkari on päällä, muttei sieltä tuu mitään. Ja silti, sisälläni kalvaa tyhjyys.

Luin Langenneen enkelin loppuun. Eilen. Eli tätä tyhjyyttä on kestänyt mun sisällä jo vuorokauden. Ja pahemmaks menee. On joulu. Kaupat on kiinni. Kirjastot on kiinni. Eli pääsen lukemaan seuraavaa osaa vasta torstai-iltapäivänä. Kolme. Pitkää. Päivää. Ehkä mä jotenkin selviin hengissä. Kai. Mut torstaina ainakin saan :). Lainaan kirjastosta, koska se ei oo ilmestyny vielä pokkarina ja kovakantiset maksaa joku kolmekymppii. Joten säästän. Ehkä joskus kun ne myöhemmätkin osat ilmestyy pokkarina niin voin ostaa. Se, mikä mua ehkä vielä enemmän huolestuttaa, on se, mitä mä teen, sitten kun oon lukenu ne kaksi seuraavaakin. Neljäs ja viimeinen kirja on suomennosta vailla, joten sitä pitää odotella vielä ties kuinka kauan. Kai mun sit pitää lukee muita kirjoi siinä välissä. Tai noit samoi, uudestaan ja uudestaan...
'


A very Merry Christmas and a Happy New Year. Let's hope it's a good one without any fear. Joulu on taas, joulu on taas, kattilat täynnä PUUROO! <3 Joo moi hyvää jouluu kaikille! Voi vitsi tota on Facebook täynnä nii en viitsis laittaa sitä samaa tännekin. Pieni sai sun veljesi enkeleitten maasta. Pakko vaan sanoo, että on se Varpunen jouluaamuna niin ihana... <3 Okei oon kirjottanu tätä nyt niinku 2 ja puol tuntii, kello näyttää 2:09 (y). Jalassa on joululahjaksi saadut villasukat (ihanan punaiset <3) ja päällä joululahjaksi saatu villapaita <3. Lisäksi sain 3 pakettia Geishaa (!! <3), rahaa, lapaset, pehmosukat, tuikkukipon +tuikun, kynsilakkaa, muit kynsijuttui, Miss Mixin vuosikerran, arvan josta voitin 10€.... Ja pipareita! :D Iha jees :). Sit kuulee et kaverit on saanu kameroita ja iPodeja ja niiden veljet tabletteja ja Lumioita... Mut en mä valita, sain kivoja juttuja! Jos vielä sais sen järkkärin myöhäisenä joululahjana....... (:::

On joulu, kello kaksi yöllä, mä syön joulutorttua, juon glögiä, kuuntelen Tarja Turusen joululevyä ja datailen. Osaan mäkin aikani käyttää hyvin! Toisin olisi tääkin ilta/yö menny, jos mulla olisi se yksi tietty kirja kädessä.... ;) Tuli sen verran tylsää, tai ehkä vaan satunnainen luovuudenpuuska, että sanoitin Jouluyö, juhlayön uudestaan:






jouluyö, juhlayö
dataan vaan, kello kaksi lyö
unten maille mun mentävä ois
konetta kuitenkaan jättää en vois
blogia päivitellen
facebookissa chattaillen






Vois mennä nukkumaan... mut jotenkin ei vaan huvita :). Ehkä sitten kun saan tän valmiiks ja julkaistua niin pääsen sänkyyn ja nukkumaan.... <3 Nyt muuten alko soida Jouluyö, juhlayö, sanat sopii ;). Mut ehkä mä tästä nyt voisin mennä, ettei koko joulupäivä sitten menis nukkumiseen! Vaikka ei sen puoleen, äiti on huomennä töissä, että mä olisin täällä kuitenkin yksin.... :). Mut joo, hyvää yötä! <3

Jouluyö, juhlayö
Täytetty kaik' on työ
Olkoon kunnia Jumalalle
Maassa Rauha myös ihmisille
Olkoon suosio suur!
Olkoon suosio suur.





p.s.täs on mun söpöt joulukisut :) kumpikaan ei oikeen suostunu pitämään tota lakkia päässä, heti otti sen pois..... :D mut sain mää Vilistä sentään toin yhen kuvan :D <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti