keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Promises, promises...

Nyt eka asia: LUNTA <3 Ihanaa pitkän odotuksen (kuukaus?) jälkeen vihdoin saatii lunta, ja viel ennen joulukuuta! Ja täähän kai pysyy maassa vielä piiiiiitkään? Tulee ihan joulufiilis :):):) Pitää tänne laittaa heti paljon näitä tän päivän kuvia ;)

Kuten kaikki varmaan tietää, Salkkareista on tehty leffa, joka tulee lähiaikoina ensi-iltaan. No, mun kaveri voitti Demistä kaksi lippua kyseisen elokuvan ennakkonäytökseen. Mä olin innokkaana kysymässä, josko pääsisin mukaan, ja sitten se soitti mulle ja pyysi mua mukaan. Oltiin ihan innoissaan, että lauantaina päästään leffaan, ja se mun kaveri sano että pitää ottaa kynää ja paperia mukaan, kun ne näyttelijät on kai siellä paikalla ;). Tässä sitten se paras osuus: tänään tää mun kaveri laitto mulle tekstarin (siteeraan): "Anteeks mut en haluu mennä sun kaa sinne salkkari juttuu. Sori." Se menee sitten kai katsomaan sen mun yhden toisen kaverin kanssa. Voin viel sanoo, ettei ollut ensimmäinen kerta ku tämä kyseinen kaveri feidaa mut tällä lailla. Viime kerrallakin hän itse pyysi minua parikseen koulutyössä, ja sitten melkein heti sanoo, että haluaa tehdä sen yksin. No lopulta siinä sitten kävi, että tehtiin se yhdessä, sillä kun ei ollut Wordia tietokoneellaan. En kyllä tiedä, oliko näin lopultakaan parempi. Ja sitten puhutaan siitä, että voi luottaa ja lupauksista pidetään kiinni. Surullisinta tässä on, ettei tämä edes tullut kovin suurena yllätyksenä, lupausten rikkominen. Mun elämässä taitaa lupauksille käydä yleensä niin, että ne useammin rikotaan kuin pidetään, siltä ainakin tuntuu. Sitten vielä väitetään, ettei niissä mun lauantain kirjotuksissa ole mitään perää. You said you'd always be there for me still I'm never the first one you'll see no......

Lainasin tänään mun kaverin nördelaseja. Tuli niin siisti fiilis ne päässä, ei se päässy niitä paljoakaan käyttämään sen parin tunnin aikana, mitä me apparikoulutuksessa yhdessä oltiin ;) Pappi puhui siellä uskon vaiheista tai jostain. "Te olette kaikki varmaan kirjoilla naamakirjoissa ja kirjoittelette blogeja, ja kirjoitatte sitten tästäkin illasta sinne pitkät pätkät." No en siitä pitkästä  tiiä, mutta kyllähän toi nyt piti kirjoittaa ;);)


nomut ei kai mulla tässä mitään muuta ole, pitäs mennä nukkumaan.... :) moimoi!! <3

MINÄXD

8 kommenttia:

  1. Oot naurettava. :D Ehkä sun kaveris ei sen takii halunnu sun kans leffaa, ku oot avoimesti haukkunu täällä frendejäs aikasemmis teksteissä. Eiks yleensä asioist voi sanoo päi naamaa ? Tulis kaikilla parempi mieli. Esität nii vitun aikuista, mut oikeesti, tää sun teksti on vitun keskenkasvusen kakaran valittamista siitä, ku ollaan nii vitun epäreiluja ja itse sitte ollaan "neiti täydellisyys". :D:Dd

    VastaaPoista
  2. Vaikutat tosi itsekkäältä ihmiseltä. Ootko koskaan aatellut näiden sun kavereiden motiiveja näihin juttuihin? Niinkoin toi edellinen kommentoija sanoi että tämä sun kaveris ei ehkä halua sun kanssa sinne elokuviin justiinsa sen takia että haukut heitä täällä avoimesti. Mietitkö ikinä miltä muista tuntuu? Älä aina vain mieti omaa napaasi, maailma on pullollaan muitakin ihmisiä "neiti täydellisyys"

    VastaaPoista
  3. Tunnettekste ees mua? Koska jos ette, ni älkää vetäkö hatusta millanen ihminen mä olisin. Ja eiks se yleensä vähä meinaa kylläkin mennä, että jos on paha olo ni on pikkasen itsekäs? Ja pieni itsekkyys on ihan tervettä, ei kaikkia tarvii koko aikaa miellyttää. Mä en ole haukkunu mun kavereita, mä oon vain ilmaissu tunteitani, ja jos en iha väärässä ole ni tehän te tässä mua haukutte. Ja jos tää on nii vastenmielistä tekstiä, ni mitä te sitä edes luette? :D mä vaan nauran täällä teille kun teillä on elämää tasan siihen että tuomitsette ihmisiä ihan väärin perustein. Mun itsetunto ei noihin puheisiin kaadu :D

    VastaaPoista
  4. Mä nauran sun blogille ain ku julkaset jotain. Saan näist ain päivän naurut. oot oikeest vitun säälittävä. hanki elämä :D

    VastaaPoista
  5. haha hei kiva ku luet ain ku julkasen kiitos! :D vaikka et oo kyl tainnu lukiessas huomata että mulla on jo elämä, jonka yritän elää niin hyvin ku on vaan mahdollista, ehket oo lukenu tarpeeks tarkkaan ;)

    VastaaPoista
  6. Sun elämäs alkaa tasan siit pisteest ku sun päähän onnistuu murtautuu pieniki empatian murunen.

    VastaaPoista
  7. no siinä tapauksessa mulla on aika iso ja hieno elämä :)

    VastaaPoista