sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Yesterday all my troubles seemed so far away..... and so on

No eilen kirjottelinki tänne, purin tunteitani, kerroin vähä muistoja ja näin, ja niinhän siinä sitten kävi että mun kaverit rupes vihaa mua, otti kaiken todella henkilökohtasesti ja väitti, että mä olin siellä sanonu ettei ne välittäis musta. Mun piti iteki lukea se teksti läpi, tarkistaa etten vaan ollut sanonu niin, kattoo, ettei siellä ollut mitään liikaa. Yöllä mun kaveri soitti mulle, tosi pettyneenä, oli todella vihanen siitä mitä kirjotin siellä. Sitten mun piti puol kahden aikaan yöllä ruveta muokkaamaan sitä kirjotusta, koska se vaan jäi vaivaamaan mua. Sitten mun toinen kaveri kirjotti sen omaan blogiin, jota sitä ennen tätä ei ollut, että sitä ärsyttää ku valitan kaikesta, että mä olisin väittäny että kenelläkään ei olis ollut syytä lähteä eilen mun juhlista, vaikka mä hyvin tiesin että näin ei ollut, että mun mielestä ne juhlat olis ollu aivan huonot. Nyt mä vaan haluan selventää, että en tarkottanu mitään pahaa, halusin vaan purkaa mun tunteita, ja että ehkä neki ymmärtäis miltä musta on tuntunu noi asiat. Juhlat meni mun mielestä hyvin, en vaan tykänny siitä että jäin yksin, olis ollu kiva olla seuraa. Mä rakastan mun kavereita ja kyllä mä uskon että ne välittää musta, aina ei vaan tunnu siltä, ja uskon että kaikilla on sellanen tunne joskus. Mutta joka tapauksessa nyt ne loukkaantui mun kirjotuksista. Sitä ihmettelen että miksei ne loukkaannu mun biiseistä, Here I Am -kappaleessa puhutaan ihan samoista asioista, vaan eri kielellä. Ehkei ne oo vaan vaivautunu syventymään niihin teksteihin. Tai en tiedä. Kuulemma näistä asioista pitäis puhua kasvotusten, muttei kukaan kuitenkaan puhu. Tänne mä sitten puran mun tunteita, kanavoin agression, mun biiseihin ja tähän blogiin nyt. Ainakin ne jotenkin saa mun tunteet selville, kun ei niistä asioista pahemmin kasvotusten puhuta, ja sitten kun puhutaan ni ihmetellään että miksi nyt nää asiat otetaan esille, turhaan pilataan tunnelma. Mun mielestä on vaan tärkeää, että ihmiset tietää, jos ne on tehny jotain väärin, vaikka ihan huomaamattaan, koska eihän sitä muuten virheistä opi.

Toivottavasti nyt sitten ymmärrätte, ja jos on asiaa näistä kirjoituksista niin ei tarvitse heti ruveta vääristelemään puheita tai haukkumaan, vaikkei kukaan sitä ole suoranaisesti kai tehnykkään.

xoxo
minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti