sunnuntai 24. joulukuuta 2017

Jouluaaton fiiliksiä


Täällä ollaan vietetty maailman rennointa jouluaattoa. Mä heräsin aamulla juuri sopivasti Lumiukkoa katsomaan. Mussutin riisipuuroa kanelisokerilla ja melkein pillitin molempien lumiukkojen surulliselle lopulle. Koristeltiin tänään haettu kuusi numero kaksi ja tehtiin vielä viime hetken pikasiivoukset. Pukeuduin jouluisesti punavalkoiseen paitaan, mustaan tyllihameeseen ja juoksuhousuihin ja vaivauduin jopa meikkaamaan. Katettiin pöytä oikein nätisti ja syötiin ihan liikaa kaikkea superherkullista, John Lennonin ja Marco Hietalan laulaessa taustalla. Laitettiin äiti tänäkin vuonna lahjojenjakohommiin, ja mä sain monta juttua, joita olin itsekseni toivonut mutten olisi uskonut saavani! Nyt ollaan ilta katseltu Lentoturmatutkintaa ja kuninkaallista dokkaria, ihan niin kuin jouluna vaan voi. 

Ihanaa aattoiltaa teille kaikille, viettäkää ihana joulu ♥

 Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), vlogi-YouTubessamusa-YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari)

6 kommenttia:

  1. Ihanan kuuloinen päivä!♡♡

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa ihanalta joululta! ♥ Itsekin olin ihan tippa linssissä sitä alkuperäistä Lumiukkoa katellessa! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin mäkin olen aina, ensin ihan fiiliksissä siitä musasta ja lopussa alan pillittää:D

      Poista
  3. Voi kuinka ihanalta joululta tää kuulostaa!<3 Sun asu kuulostaa myös upealta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä oli kaikki, mitä ihminen jouluasultaan tarvitsee 😂

      Poista