maanantai 27. marraskuuta 2017

Hetki hiljaisuutta ennen kuin pam

Mun blogi elelee vielä pari päivää vähän hiljaisempaa aikakautta. Perjantaina alkaa nimittäin taas se vuoden kiireisin blogikuukausi, ja täällä Pannariblogissa joulukalenteri potkaistaan varaslähdöllä käyntiin jo torstaina. Niinpä nämä viimeiset marraskuiset hetket taidan ihan vaan valmistella tuota loppuviikosta alkavaa kahdenkymmenenneljän päivän koitosta!


Mulla on myöa hirveä kasa muita postausideoita ja -matskuja valmiina, ettei koko joulukuu pelkkää jouluhöpinää kuitenkaan ole. Vaikka mulla koulusyksyn loppukin painaa samalla päälle ja hommia on silläkin puolella enemmän mitä mä varmaan edes tiedostan, on näillä näkymin tästä joulukuusta tulossa mun blogihistoriani aktiivisin, jos vain onnistun suunnitelmani toteuttamaan! Eli nyt vaan kaikki viimeistään seurailemaan, mulla on luvassa vaikka mitä jännää ja paljon sellaista, mitä mun blogissa ei ole koskaan ennen nähty.

Viime viikko oli tosiaan mun synttäriviikko. Varsinaisena juhlapäivänä maanantaina vaan hengattiin, laitettiin hyvää ruokaa ja katseltiin Netflixiä. Ostin myös uudet jouluvalot, jotka onnistuin rikkomaan heti tiistaina. Keskiviikkona vietettiin mun synttäreitä kaveriporukalla, ja oli kyllä yhdet kivoimmista juhlista ikinä! Viikonloppu oltiinkin Jyväskylässä opiskelijariennoissa! Saatiin ekaa kertaa vetää (laina)haalarit jalkaan ja sukeltaa oikein syvälle opiskelijamaailmaan. Yövyttiin mun sukulaisten luona, ja meistä pidettiin huolta ihan todelliseen mummolatyyliin. Jyväskylässä satoi eilen ihan kunnolla lunta, ja oli niin kaunista kun katselin bussimatkalla ihan todellisen talvisia maisemia ikkunasta.


Siinä tällaista miniupdatea! Ja tosiaan todennäköisesti seuraavan kerran tästä suunnasta kuuluukin sitten torstaina, jolloin potkaistaan (ainakin) kahdenkymmenenviiden päivän postausputki käyntiin. Ellen mä sitten saa jotain superinspistä tässä välissä, että on ihan pakko päästä kirjoittelemaan teille, haha! Mut hei, hyvää viikkoa ja marraskuun viimeisiä hetkiä teille kaikille♥

Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari)

4 kommenttia:

  1. Sama juttu mulla, joulukuusta on tulossa ehkä aktiivisin blogikuukausi ikinä :D Ja joulukalenteri on jo nyt paremmalla mallilla kuin minään aiempana vuonna. Vitsit miten ootan sun kalenteria, tiiän jo nyt et se tulee olemaan huikee ♥

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
  2. En malta oottaa joulukalenteria, sulla se kuulostaa niin jännältä ja kiinnostavalta! Jyväskylä on niin ihana kaupunki, tosi kiva, että oot saanu olla siellä!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että oot innoissas siellä, niin mäkin! <3 ja olihan se aika symppis, sen vaan oon todennu että kaikki suomalaiset kaupungit pääkaupunkiseudun ulkopuolella näyttää ihan samalta :D

      Poista