maanantai 4. toukokuuta 2015

Illallisella Kämpissä

Jep jep, päästiin lauantaina hienojen ihmisten joukkoon syömään! Okei no ei, ihana siskoni (aka siskoni mies) halusi tarjota mulle ja Alelle aterian työpaikallaan, Kämp Brasseriessa. He eivät olleet tätä ennen siis ollenkaan tavanneet, joten odotettavissa oli kunnon murkinointi luokkaa ensimmäisen asteen kuulustelu pikkusiskostani. Okeiokeiokei lopetan huonot vitsini tähän. En ole hauska. (hehehehehhhehehehhheheheheeheheheehehhehehehe.) Miljöö oli upea, ruoka taivaallista ja seura, no, seura oli totta kai vertaansa vailla. Saimme herkutella, rupatella, vaihtaa kuulumisia ja bongata julkkiksia. Ale ja Ansku tulivat ihanan hyvin toimeen ja saimme viettää ihanan, rentouttavan parituntisen kuunnellen Anskun ja hänen työkavereidensa välistä läppää, Anskun ja hänen miehensä välistä läppää ja no, milloin mitäkin.

Mä heti jo etukäteen ruokalistaa tiiraillessani olin alkanut tuntea järjetöntä vetoa listalla toljottavaa (:'D) kuhaa kohtaan, joten otin toki sitten sen, tarkalleen ottaen "Paistettua kuhafilettä, herkkusienimuhennosta ja piparjuurivoita". Ale otti burgerin, ja Ansku miehineen häränpihvit. Sain popsia muiden ranskalaisia mielin määrin, kuten yhteistä "Frisée- salaattia, uppomuna ja savukylkeä". Anskulle ei härkä riittänyt, vaan otti alkupalan, Nicoise-salaatin, pääruoan jälkeen. :D


Pääruoka hävisi, onni ja hyvä olo valtasi sisimpämme ja nälkä katosi suupala kerrallaan. Mutta kun nyt kerran Kämpiin syömään päästiin, emme me voineet lähteä jälkkäreitä syömättä. Kävimme tutustumassa kakkukärryyn, ja mun valinta oli miltei heti selvä. Muu porukka nautti Crème Brûléistään, ja mä sain eteeni ihanaakin ihanamman vanilja-juustokakun. Rakkautta. (nyyh tätä kirjoittaessa tuli ihan kamala ikävä mun juustokakkuani yhyyyyyyy.) 


Käytiin vessassa, ja mä onnistuin kanteen nojatessani painaa vessanvetopainiketta niin, että vessa huuhdeltui mun vielä siinä istuessa:D. Sanottiin heipat, ja kuultiin, että joku oli kuollut jäätyään metron alle, eikä metro pysähtyisi Herttoniemessä. Otettiin parit asukuvat metroasemalla metroa odotellessa, ja kaikista hienoista varasuunnitelmistamme (kuten se, että seilaisimme Siilitie-Kulosaari -väliä niin kauan että pääsisimme pois Hertsikassa) huolimatta se pysähtyi kuin pysähtyikin Herttoniemessä ja päästiin kotiin Alelle. 

Ihana ilta oli kuitenkin perheen kesken, pitää ottaa pian uusiksi! <3

ruokakuvaukset täältä
kuvat pikaotoksia kännykällä hämärässä ravintolassa, kiireessä syömään haluun kameraaaaaaaaaannnnnnn!

(p.s. jee pikkuprinsessa jeejee ihanaa <3 ja ette varmaan enää usko mua, piti tämä postaus jo sunnuntaina julkaista, että arvasin tytön nimen ihan oikein! olin aivan täysin sataprosenttisen varma, että toinen nimi olisi elizabeth ja kolmas diana, ekaks nimeks veikkailin myös marya ja margaretia mutta eilen ennen nimen julkistamista mulla oli äärimmäisen vahva charlotte-fiilis, ja charlotte hänestä tuli, ihanaa! ♥)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti